מלח מים

3 ימים לא קלים עוברים עליי.

קשה לראות את הילד שלך סובל מכאבים ולא להבין בדיוק איפה.

לכי תביני שכשהילד שלך אומר שכואבות לו השיניים הוא מתכוון שיש לו בחילות.

וכשאנחנו נוסעים באוטו והוא משמיע קולות מוזרים של הקאה ואני שואלת אותו מה קרה, הוא עונה לי: "אמא, משהו נפל עליי".

אחסוך ממכם את הסיפור המטורף על ערב בו בקרתי שני רופאים, ניקיתי פעמיים קיא (אחד מהאוטו והשני מרצפת חדר האחיות של ביקור רופא) ובסופו ילד אחד שמרגיש לא טוב ושואל אותי:

"אמא, את עדיין שמחה עליי?"

כל שנשאר לי לעשות זה לעטוף, לחבק ולהבטיח שכל החיים אני אשמח עליו.

את היצירה הזאת התחלנו ברבע לחמש ובחמש ורבע כבר התחילו צרחות הכאבים, אז איתן לא הספיק לסיים את שלו.

החומרים הדרושים:

  • דפי צביעה שהדפסתי במחשב
  • דבק לבן
  • צבעי מים
  • מכחולים
  • מלח

IMG_7653

יוצרים:

  • עוברים עם הדבק על קווי המתאר של הציור

IMG_7654

IMG_7655

  • שופכים מלח על הדבק ומחכים שקצת יתייבש

IMG_7656

  • מסירים את שאריות המלח ומחכים עוד קצת שהמלח יידבק טוב
  • מתחילים לצבוע את הציור.

IMG_7657

  • שיטת הצביעה היא שונה, טוענים את המכחול בצבע ורק נוגעים קלות במלח והצבע מתפשט לבד. ניתן אפילו לא לגעת במלח כלל אלא רק לטפטף עליו.

IMG_7658

IMG_7659

יש הרבה חדש בקבוצת חלומות קטנים בפייסבוק

התחלנו הרשמה להחלפת אגרות שנה טובה בין הילדים, זה הולך להיות ממש כייף.

ובנוסף, הקבוצה כבר עברה את ה-1000 חברים ואני הבטחתי הפתעה.

אז נכון, אני לא עסק, אבל בכל זאת מתחשק לי לפנק את החברים בקבוצה.

אז בקרוב, אערוך הגרלה קטנה לחברי הקבוצה ואם אתם רוצים לנסות לזכות הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להצטרף אליה.

פרטים נוספים יפורסמו בקרוב.

שיהיה סוף שבוע נעים.

 

 

 

מחשבה אחת על “מלח מים

  1. שולי

    מסכנוש, אני מקווה שהיום הוא מרגיש הרבה יותר טוב!! זה מקסים, את היצירה הזו הכנתי עם הצעיר שלי כבר בחופש לפני שנתיים, ממליצה להשתמש בטפטפת !!
    שולי

    אהבתי

כתיבת תגובה